Auchan Titan - Cumperi din hypermarket și câștigi!
În perioada 16-29 mai, cumpărăturile de 200 de lei din hypermarketul Auchan îți aduc garantat vouchere de 20 de lei pe care le poți folosi în magazinele din Centrul Comercial Auchan Titan.
Tot ce trebuie să faci este să vii cu bonul fiscal la standul de campanie în aceeași zi în care ai făcut cumpărăturile.
Standul de campanie îl găsești la parter, lângă scările rulante.
Campania se desfășoară zilnic, în intervalul orar 10:00-22:00.
Magazinele din Centrul Comercial Auchan Titan în care poți folosi voucherele sunt: H&M, Miniso, C&A, LC Waikiki, New Yorker și Deichmann.
Atenție! Voucherele sunt valabile doar în perioada 16-31 mai.
Regulamentul campaniei este disponibil mai jos:
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„ESTI LA CATIVA PASI DE MII DE PREMII” DIN IRIS TITAN SHOPPING CENTER
PERIOADA CAMPANIEI 16-29 MAI 2019
Prezentul regulament are scopul de a informa cu privire la desfășurarea Campaniei inițiată de Organizator și se adresează unei anumite categorii de participanți (anume desemnată de Organizator), reprezentând o serie de reguli ce trebuie respectate în cadrul desfășurarării acestei activități:
1. ORGANIZATOR
Organizatorul campaniei „ESTI LA CATIVA PASI DE MII DE PREMII”, este IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca, nr 169A, Cladirea A, Etaj 5, Sectiunea 5.1, Biroul nr 33, Sector 1, inregistrat la Registrul Comerțului sub nr. J40/8102/2005, Cod Unic de Înregistrare RO 17545630, reprezentat prin Ecaterina Simboteanu in calitate de Mandatar, (denumită în cele ce urmează “Organizatorul”).
Scopul prezentei Campanii este acela de a atrage vizitatori în IRIS TITAN SHOPPING CENTER (denumit în continuare „IRIS TITAN SHOPPING CENTER” sau “Organizator”) care să achiziționeze bunuri și/sau servicii în perioada prezentei Companii, precum și fidelizarea acestora prin oferirea de premii, conform celor specificate mai jos, toate aceste urmând a fi acordate/suportate de către Organizator.
Participanții la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare “Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public, conform legislaţiei aplicabile din România, pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Titan https://www.facebook.com/Centrul.Comercial.Auchan.Titan/ şi la standul promotional al campaniei din cadrul Centrului Comercial, fiind disponibil oricărui participant la Campanie. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba dispozitiile prezentului Regulament Oficial, urmând ca modificările respective să intre în vigoare numai după anunţul prealabil de prezentare a acestora pe pagina de Facebook.
2. DURATA CAMPANIEI ȘI LOCUL DE DESFĂȘURARE
2.1. Campania va începe la data de 16.05.2019, ora 10:00 și se va finaliza/încheia în data 29.05.2019, ora 22:00, in limita stocului disponibil de premii.
2.2. Campania organizată se desfăşoară limitat, strict în incinta Centrului Comercial Iris Titan Shopping Center din Bvd. 1 Decembrie 1918, nr 33A (denumit în continuare “Centrul Comercial”). Punctul de desfasurare si ridicare al voucherelor valorice se afla in cadrul Iris Titan Shopping Center, pe galerie, la standul promotional de langa scarile rulante de la parter, in intervalul orar 10:00-22:00.
3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1. Are drept de participare orice persoanã fizicã cu domiciliul stabil în România, care a împlinit vârsta de 18 ani și care a achiziționat produse de minimum 200 lei/ zi din hipermarketul Auchan din incinta Centrului Comercial Auchan Titan în condițiile prevăzute în prezentul Regulament.
3.2. Nu au drept de a participa la această Campanie: angajații unităților comerciale din cadrul Centrului Comercial, angajații organizatorului precum și angajații asociaților/administratorilor acestuia, angajații colaboratorilor (cu care există relații contractuale) organizatorului în materie de curățenie, mentenanță, securitate, precum şi rudele până la gradul doi inclusiv sau afinii (soț/soție) tuturor celor menționați anterior.
3.3. Nu pot participa la Campania promoțională persoanele juridice, indiferent de natura acestora, persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale, întreprinderile familiale, asociațiile, fundațiile, organizațiile non-profit, precum și orice alte forme de organizare similare.
CAMPANIA ESTE DESTINATĂ NUMAI CUMPĂRĂTORILOR, PERSOANE FIZICE. Nu se oferă premii persoanei căreia i s-a emis factură, pe persoana juridică sau PFA. Pot participa clienţii care cumpără produse electrice, electronice şi electrocasnice şi care solicită factură pe persoanã fizică, necesară primirii garanţiei pentru produsele achiziţionate.
3.4. Participarea la această Campanie implică acceptarea integrală a prezentului regulament.
4. PREMIILE ACORDATE ÎN CADRUL CAMPANIEI
4.1. Premiile ce se câștiga garantat pe loc, la alegere, în cadrul campaniei „ESTI LA CATIVA PASI DE MII DE PREMII” conform condițiilor precizate în prezentul regulament sunt următoarele:
Voucher cadou valabil in magazinul H&M
Cardul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul H&M din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
Voucher cadou valabil in magazinul C&A
Voucherul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul C&A din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
Voucher cadou valabil in magazinul LC Waikiki
Voucherul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul LC Waikiki din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
Voucher cadou valabil in magazinul New Yorker
Voucherul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul New Yorker din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
Voucher cadou valabil in magazinul Deichmann
Voucherul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul Deichmann din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
Voucher cadou valabil in magazinul Miniso
Voucherul cadou de 20 lei poate fi folosit doar in magazinul Miniso din Centrul Comercial Auchan Titan, in perioada 16 – 31 mai 2019.
400 vouchere în valoare de 20 lei
TOTAL NUMAR PREMII: 2400 TOAL VALOARE PREMII: RON 48000
4.2. Premiile se acordă pe loc, garantat, conform mecanicii desfășurării campaniei, persoanei care respectă condițiile de participare, așa cum sunt descrise în Capitorul 8.
4.3. În perioada de desfășurare a Campaniei se vor acorda 2400 premii cu valoarea 48,000/ LEI (TVA inclus)
4.4. Stocul premiilor este limitat. După terminarea acestuia Organizatorul are dreptul de a înceta Campania sau de a suplimenta numărul de premii. În cazul în care Organizatorul decide suplimentarea numărului de premii sau încetarea campaniei înainte de termenul stabilit în prezentul Regulament, din motive care țin de disponibilitatea premiilor din stoc, acest fapt va fi anunțat pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Titan https://www.facebook.com/Centrul.Comercial.Auchan.Titan/.
5. TAXE SI IMPOZITE
5.1. Organizatorul campaniei promoționale NU este răspunzător pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligații fiscale legate de premiul oferit, cu excepția impozitului ce trebuie reținut la sursă conform prevederilor legale în vigoare, dacă acesta va fi datorat.
6. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL – INFORMAREA PARTICIPANȚILOR
Cadrul legal general care reglementează protecția datelor cu caracter personal este reprezentat de către Regulamentul General privind Protecția Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016 (“GDPR”) aplicabil în Uniunea Europeană, iar această notă de informare urmează cerințele prevăzute în GDPR.
6.1 Care sunt entitățile implicate în prelucrarea datelor tale cu caracter personal?
6.1.1 În primul rând, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de către IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L. („Iris Titan Shopping Center”), o societate de drept român, cu sediul social în Calea Floreasca, nr 169A, Cladirea A, Etaj 5, Sectiunea 5.1, Biroul nr 33, Sector 1, Bucuresti, România, înregistrată sub nr. J40/8102/2005, având CUI RO 17545630. Iris Titan Shopping Center acționează în calitate de operator de date cu caracter personal.
6.1.2 Având în vedere că Iris Titan Shopping Center face parte din grupul de societăți Nepi Rockcastle (”Grup”), datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate în scopurile de mai jos și de alte societăți din Grup, în cazul în care putem (Iris Titan Shopping Center sau societățile destinatare din grup) justifica un temei legitim în acest sens sau dacă obținem consimțământul tău în acest sens.
6.1.3 În plus, datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate și în raport cu o serie de partenerii terți (”Parteneri”). Aceștia sunt Partenerii pe care Iris Titan Shopping Center îi promovează în relația cu tine prin activități de marketing direct, și sunt reprezentați de regula de chiriașii Iris Titan Shopping Center. Partenerii nu au acces la datele tale cu caracter personal, cu excepția cazurilor în care Iris Titan Shopping Center a obținut acordul tău prealabil în acest sens.
6.2 Pentru ce scopuri prelucrăm datele de mai sus și care este baza noastră legală?
6.2.1 Datele cu caracter personal descrise mai sus sunt prelucrate pentru următoarele scopuri:
a) identificarea ta,
b) contactarea ta prin intermediul mijloacelor de comunicare cu scopul de a-ți aduce la cunoștință informații despre serviciile Iris Titan Shopping Center (i.e., fără a avea o natură de marketing – informații despre programul centrului comercial, adresa, date de contact),
c) crearea și analizarea de profiluri cu privire la tine cu scopul de a personaliza materialele de marketing direct și pentru a ne îmbunătății serviciile,
d) realizarea de activități de marketing sau publicitate de tip general, precum și activități de fidelizare a clientelei, precum și realizarea de sondaje,
e) efectuarea unor activități de gestiune economică, financiară și/sau administrativă în Iris Titan Shopping Center;
f) centralizarea operațiunilor și menținerea unei baze de date interne, în care să fie stocate informațiile cu privire la tine, pentru a putea fi accesate pentru utilizare de către Iris Titan Shopping Center în activitatea sa (i.e., utilizarea acestor date presupune prelucrarea acestora de către aplicațiile interne ale Iris Titan Shopping Center în desfășurarea activității comerciale),
g) efectuarea de analize interne (incluzând analize statistice, rapoarte) cu privire la portofoliul de clienți, pentru îmbunătățirea și dezvoltarea de servicii, precum și efectuarea de studii și analize de piață pentru îmbunătățirea și dezvoltarea serviciilor Iris Titan Shopping Center, Grupului dar și ale Partenerilor,
h) arhivarea, soluționarea litigiilor, investigațiilor sau oricăror altor petiții/plângeri la care Iris Titan Shopping Center este parte, precum și efectuarea unor controale de risc asupra procedurilor și proceselor Iris Titan Shopping Center precum și realizarea de audituri sau investigații ale Iris Titan Shopping Center;
i) Asigurarea unui nivel ridicat de securitate atât la nivelul sistemelor informatice (e.g., aplicații, rețea, infrastructură, pagina web), cât și în cadrul locațiilor fizice,
j) Furnizarea de servicii suport pentru tine atunci când ne soliciți aceasta,
k) Documentarea consimțământului tău.
6.2.2 Prelucrăm datele de mai sus, în principal pentru că am primit consimțământul tău în acest sens (e.g., transmiterea de mesaje de marketing direct). În plus, prelucrăm o parte din datele cu caracter personal pe care ni le furnizezi și în baza interesului nostru legitim (e.g., activitățile menționate la literele e) la k) de mai sus), dar și în baza unei obligații legale (e.g., soluționarea litigiilor, plângerilor, activități de audit, documentarea consimțământului etc.). Interesul nostru legitim se limitează de regulă la îndeplinirea operațiunilor curente aferente administrării relației cu tine, asigurarea conformității folosirii serviciilor, cunoașterea pieței, dezvoltarea strategică, dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor oferite, asigurarea securității sistemelor noastre.
6.3 Către cine transmitem datele tale cu caracter personal?
a) Furnizori de servicii IT (e.g., mentenanță și dezvoltare software, mentenanță și dezvoltare site),
b) Furnizori de servicii de cercetare de piață, furnizori de servicii prin care se transmit comunicările de marketing, furnizori de servicii de monitorizare a traficului si comportamentului utilizatorilor instrumentelor online, furnizori de servicii de personalizare a diferitelor tipuri de marketing, furnizorilor de servicii de marketing prin intermediul resurselor social media, furnizorilor de servicii de realizare a conținutului formelor de marketing,
c) Organe judiciare, instituții publice, sau autorități publice centrale și locale, în urma unei solicitări exprese justificate sau a unei obligații legale,
d) Societăți din Grup,
e) Administratorul Proprietății Iris Titan Shopping Center.
6.4 Care este perioada pentru care stocăm datele tale cu caracter personal?
6.4.1 Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate și stocate de către Iris Titan Shopping Center de la momentul la care ai ales să completezi câmpurile din Procesele verbale.
6.5 Care sunt drepturile tale în raport cu prelucrarea datelor cu caracter personal?
6.5.1 Ai următoarele drepturi, ce pot fi exercitate, în mod individual sau cumulat, cu privire la datele cu caracter personal pe care Iris Titan Shopping Center le deține în raport cu tine:
a) Dreptul de acces – poți solicita confirmarea faptului că datele tale cu caracter personal sunt prelucrate sau nu de către Iris Titan Shopping Center iar în caz afirmativ, poți solicita accesul la acestea, precum și anumite informații despre acestea. În urma unei solicitări efectuate în acest sens, Iris Titan Shopping Center va elibera și o copie asupra datelor cu caracter personal prelucrate. Solicitarea de copii suplimentare va fi tarifată în funcție de costurile efective realizate de Iris Titan Shopping Center,
b) Dreptul la rectificare – poți obține rectificarea datelor tale cu caracter personal inexacte, precum și completarea celor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de informații suplimentare.
c) Dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”) – in situațiile reglementate expres de lege poți obține din partea Iris Titan Shopping Center ștergerea respectivelor date. Astfel, poți solicita ștergerea datelor tale cu caracter personal dacă:
- datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate;
- îți retragi consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea;
- te opui prelucrării in temeiul dreptului la opoziție;
- prelucrarea datelor tale cu caracter personal este nelegală;
- datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine Iris Titan Shopping Center.
d) Dreptul la restricționarea prelucrării– poți solicita restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal în anumite situații reglementate expres de lege, după cum urmează:
- contești exactitatea datelor, pentru perioada în care Iris Titan Shopping Center verifică exactitatea datelor in cauză;
- prelucrarea este ilegală, și te opui ștergerii datelor;
- daca ai nevoie de aceste date pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanță, iar Iris Titan Shopping Center nu mai are nevoie de aceste date;
- te-ai opus prelucrării datelor cu caracter personal, pentru perioada în care verificăm dacă interesele noastre legitime prevalează asupra intereselor, drepturilor si libertatilor tale.
In aceste situații, cu excepția stocării, datele nu vor mai fi prelucrate.
e) Dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal – te poți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care te afli, prelucrării (inclusiv creării de profiluri) întemeiate pe interesul legitim al Iris Titan Shopping Center sau, după caz, pe exercitarea de către Iris Titan Shopping Center a unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea unei autorități publice cu care ar fi învestit Iris Titan Shopping Center.
f) Dreptul la portabilitatea datelor - poți primi datele cu caracter personal furnizate, într-un format structurat, care poate fi citit automat, si poți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator. Acest drept este aplicabil numai pentru datele cu caracter personal furnizate direct de către tine către Iris Titan Shopping Center și numai dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este realizată prin mijloace automate, și are ca temei legal fie executarea unui contract, fie consimțământul respectivei persoane,
g) Dreptul de a depune plângere – poți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor sale cu caracter personal de către Iris Titan Shopping Center. Plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”),
h) Dreptul de a-ți retrage consimțământul – îți poți retrage, în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către Iris Titan Shopping Center în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă. Spre exemplu, un astfel de caz, îl constituie posibilitatea de a-ți retrage consimțământul pentru transmiterea de mesaje de marketing direct.
Astfel, vei avea posibilitatea să îți retragi consimțământul pentru primirea materialelor de marketing direct de la Iris Titan Shopping Center prin următoarele modalități:
- Prin transmiterea unui SMS/accesarea unui link, în funcție de instrucțiunile din respectivul SMS/e-mail,
- Prin contactarea Iris Titan Shopping Center prin intermediul mijloacelor de comunicare prevăzute mai jos (i.e., poștă și e-mail).
i) Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate utilizate în procesul de furnizare a serviciilor Iris Titan Shopping Center– în cazul în care Iris Titan Shopping Center ia decizii automate în legătură cu datele cu caracter personal și aceste decizii te afectează în mod semnificativ poți (a) obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, (b) exprima punctul de vedere cu privire la respectiva prelucrare, (c) obține explicații cu privire la decizia luata și (d) contesta respectiva decizie.
6.5.2 Aceste drepturi (mai puțin dreptul de a te adresa ANSPDCP, pe care îl poți exercita în condițiile stabilite de această autoritate – în acest sens poți consulta pagina web oficială www.dataprotection.ro) pot fi exercitate, oricând, fie individual, fie cumulat prin transmiterea unei scrisori/mesaj prin următoarele modalități: Prin poștă, la adresa: Calea Floreasca nr. 169A, Floreasca 169, Cladirea A, etajul 5, Sector 1, Bucuresti, Romania (in atenția NEPI Rockcastle); Prin email, la adresa de email: Data.Protection@nepirockcastle.com;
7. DREPTUL DE EXPLOATARE A DATELOR PATICIPANTILOR
7.1. Organizatorul își rezervă dreptul de a face publice, în scopul de a demonstra veridicitatea campaniei a următoarelor date: numele și prenumele participanților, data înscrierii, premiul câștigat și valoarea bonurilor inscrise la această Campanie.
7.2. Prelucrarea, utilizarea și publicarea informațiilor de mai sus nu va fi de natură a crea niciun fel de obligații, inclusiv de natură financiară în sarcina Organizatorului.
8. MODALITATEA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
8.1. In cadrul acestei campanii participantii pot castiga unul dintre cele 2400 premii, in valoare totala de 48,000 LEI, inclusiv TVA, constand in vouchere valorice de 20 lei in magazinele partenere, in limita stocului disponibil de premii.
8.2. Vor avea dreptul de a participa la Campania promoțională toți clienții menționați la Capitolul 3 din prezentul regulament, care au efectuat in perioada 16.05.2019, ora 10:00 – 29.05.2019, ora 21:00 cumpărături cu o valoare egala sau mai mare de 200 lei pe un singur bon fiscal emis de hipermarketul Auchan din incinta Centrului Comercial Auchan Titan, prin prezentarea bonului fiscal doveditor, în original, la standul promotional de campanie, aflat pe galerie la parter langa scarile rulante, în ziua obținerii acestuia.
8.3. Vor fi acceptate exclusiv bonurile prezentate în ziua efectuării cumpărăturilor. Bonurile fiscale pot fi folosite in Campanie exclusiv in ziua in care au fost emise de catre hipermarketul Auchan din Centrul Comercial Auchan Titan. Bonurile emise anterior datei de 16.05.2019 (data de începere) nu sunt acceptate și nu pot participa la Campania promoțională. In situatia in care participantii la prezenta campanie, prezinta un bon fiscal mai mare sau chiar multiplu de 200 lei, acesta nu capata dreptul la mai multe premii instant.
8.4. O persoana poate participa o singura data pe zi in cadrul campaniei, cu un singur bon fiscal a carui valoare este egala sau depãşeşte 200 lei, în condiţiile impuse de prezentul regulament. Participantul are dreptul sa primeasca un singur premiu pe zi.
8.5. Mecanica desfășurării Campaniei promotionale este următoarea:
i. Pentru o valoare egala sau mai mare de 200 lei pe un singur bon fiscal emis de Auchan, validat de către Reprezentanul Centrului Comercial Iris Titan Shopping Center, participantul are dreptul de a se inscrie in Campanie alegandu-si unul dintre cele 2400 vouchere valorice, in limita stocului disponibil.
ii. Participanții la Campanie se vor prezenta la standul promotional de campanie, aflat pe galeria Iris Titan Shopping Center la parter langa scarile rulante, în ziua obținerii acestuia, cu bonul fiscal precizat mai sus si toate bunurile achizitionate astfel cum acestea sunt specificate pe bonul fiscal, in perioada 16.05.2019, ora 10:00 – 29.05.2019, ora 22:00. Vor fi acceptate exclusiv bonurile prezentate în ziua efectuării cumpărăturilor.
Programul standului de campanie, aflat pe galerie langa scarile rulante, este 10:00-22:00, bonurile fiscale care nu sunt emise in acest interval orar nu pot participa la campanie.
iii. Reprezentantul Iris Titan Shopping Center de la standul promotional de campanie va verifica bonul de casã pentru a vedea dacă produsele s-au cumpărat din cadrul hipermarketului Auchan din Iris Titan Shopping Center (exceptând limitările menționate in prezentul regulament), dacă bonul fiscal este emis în ziua participării, dacă bonul este în original și deține toate elementele de securitate aferente unui document original, dacă valoarea acestora se încadrează în regulile de participare și dacă toate celelalte condiții prezentate în prezentul regulament sunt îndeplinite.
iv. Bonurile fiscale vor fi marcate corespunzator, prin semnare, pentru a nu mai putea fi refolosite in Campanie. Bonurile fiscale vor ramane in posesia participantilor.
v. Un participant la campanie va putea intra in Campanie si va putea câștiga unul dintre premiile oferite în campanie prin completarea Procesului verbal de predare-primire voucher valoric cadou. Participanţii au obligaţia de a completa corect informaţiile solicitate in procesul verbal special pentru aceasta campanie. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru datele personale oferite eronat de participanti.
vi. Premiul va consta intr-un voucher valoric de 20 lei valabil in magazinele participante, iar cu acest voucher clientul se va duce in magazinul aferent pentru a cumpara de minimum valoarea inscrisa pe voucher. Voucherul va ramane in posesia magazinului participant dupa folosire.
8.6. Nu se va acorda contravaloarea voucherelor în bani. Premiile nu pot fi schimbate, modificate, inlocuite si nu se ofera rest.
8.7. In momentul utilizarii lor in magazin, voucherele nu pot fi cumulate si pot fi folosite o singura data la cumparaturi realizate pe acelasi bon in cadrul magazinelor participante.
9. DISPOZIȚII FINALE
9.1. Orice contestație va fi depusă la standul promotional de campanie, aflat pe galerie la parter langa scarile rulante, în ziua obținerii acestuia din incinta Iris Titan Shopping Center. Cererea scrisă, expresă și motivată în vederea sesizării Organizatorului cu privire la nerespectarea regulamentului trebuie depusă în termen de 24 de ore de la data constatării unor nereguli, orice sesizare în acest sens depusă după trecerea termenului de mai sus fiind considerată nulă de drept și neavenită. Contestațiile vor fi soluționate în termen de 48 de ore.
9.2. Prin înscrierea la campania promotionala „ESTI LA CATIVA PASI DE MII DE PREMII” participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament si cu acceptarea in tot si neconditionata a acestor prevederi.
9.3. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonului/bonurilor de casă. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului dupa ce acesta a fost inmanat participantilor la Campanie.
9.4. În cazul în care, în urma unor verificări ulterioare, se constată că una sau mai multe dintre regulile de participare nu au fost respectate, organizatorul își rezervă dreptul de a retrage premiul acordat. Falsificarea bonurilor fiscale sau a voucherelor valorice de catre participantii la Campanie va fi pedepsita conform normelor legale in vigoare, Organizarorul rezervandu-si dreptul de a sesiza organele abilitate sa dispuna luarea de masuri
9.5. În cazul în care organizarea Campaniei promoționale este împiedicată de evenimente de forță majoră, organizatorul își rezervă dreptul de a decide, după caz, încheierea, prelungirea sau amânarea campaniei promoționale.
9.6. Regulamentul Campaniei promoționale este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Titan https://www.facebook.com/Centrul.Comercial.Auchan.Titan/ şi la standul promotional de campanie, aflat pe galerie la parter langa scarile rulante, în ziua obținerii acestuia, din cadrul Centrului Comercial Iris Titan Shopping Center .
9.7. Organizatorul își rezervă dreptul să modifice prezentul regulament sau anexele sale prin act adițional de câte ori este necesar, cu informarea corespunzătoare a celor interesați și/sau a publicării actului adițional pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Titan https://www.facebook.com/Centrul.Comercial.Auchan.Titan/ şi la standul promotional al campaniei, din cadrul Centrului Comercial.
Iris Titan Shopping Center S.R.L.
Prin Ecaterina Simboteanu
Mandatar
Notă de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
Pentru ca ai ales sa participi la Campania „Esti la cativa pasi de mii e premii” („Campania”)initiata de catre Iris Titan Shopping Center S.R.L., prezentul document iti ofera detalii cu privire la modalitatea in care compania noastra prelucreaza datele tale cu caracter personal.
Cadrul legal general care reglementează protecția datelor cu caracter personal este reprezentat de către Regulamentul General privind Protecția Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016 (“GDPR”) aplicabil în Uniunea Europeană, iar aceasta notă de informare urmează cerințele prevăzute în GDPR.
Care sunt entitățile implicate în prelucrarea datelor tale cu caracter personal?
În primul rând, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de către Iris Titan Shopping Center S.R.L. (”Iris Titan Shopping Center”), o societate organizată şi funcţionând conform legilor din România, in Calea Floreasca nr. 169A, Cladirea A, etajul 5, sectiunea A5.1, biroul nr. 23, Sector 1, Bucuresti Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8102/2005, CUI 17545630.
Iris Titan Shopping Center S.R.L. acționează în calitate de operator de date cu caracter personal.
Având în vedere că Iris Titan Shopping Center S.R.L. face parte din grupul de societăți Nepi Rockcastle (”Grup”), datele tale cu caracter personal vor putea fi prelucrate în scopurile de mai jos și de alte societăți din Grup, în cazul în care putem (Iris Titan Shopping Center S.R.L. sau societățile destinatare din grup) justifica un temei legitim în acest sens sau dacă obținem consimțământul dumneavoastră în acest sens. Lista societăților din Grup o poți găsi la următoarea adresă www.nepirockcastle.com.
Ce fel de date prelucrăm?
Iris Titan Shopping Center S.R.L. prelucrează datele tale de identificare și de contact (nume si prenume, oras de domiciliu, numar de telefon, semnatura), date comunicate de catre tine.
Pentru ce scopuri prelucrăm datele de mai sus și care este baza noastră legală?
Datele cu caracter personal descrise mai sus sunt prelucrate pentru următoarele scopuri:
a) participarea la campanie
b) adjudecarea premiului
c) contactarea ta prin intermediul mijloacelor de comunicare cu scopul de a-ți aduce la cunoștință informații legate de participarea la campanie, fara a avea o natură de marketing
d) efectuarea unor activități de gestiune economică, financiară și/sau administrativă, in contextul campaniei derulate
e) arhivarea, soluționarea litigiilor, investigațiilor sau oricăror altor petiții/plângeri la care compania noastra este parte, precum și efectuarea unor controale de risc asupra procedurilor și proceselor, precum și realizarea de audituri sau investigații la nivelul companiei.
Către cine transmitem datele tale cu caracter personal?
A) societăți din grupul de societăți Nepi Rockcastle (detalii la www.nepirockcastle.com ).
Vom impune contractual acestor entități ca acestea, precum și personalul acestora să respecte confidențialitatea acestor date, asigurând un nivel ridicat de securitate pentru prelucrarea datelor tale. De asemenea, vom furniza datele tale cu caracter personal către organe judiciare, instituții publice sau autorități publice centrale și locale, în urma unei solicitări exprese justificate sau a unei obligații legale.
Care este perioada pentru care stocăm datele tale cu caracter personal?
- Datele cu caracter personal ale tuturor participantilor (inclusiv necastigatori, descalificati sau nevalidati) se stocheaza pe o perioada de 3 (trei) ani de la incheierea campaniei
- Datele cu caracter personal ale participantilor declarati castigatori se stocheaza pe o perioada corespunzatoare calculata conform prevederilor legislatiei in materie contabila.
Care sunt drepturile tale în raport cu prelucrarea datelor cu caracter personal?
În calitate de persoana vizata participanta la Campanie, ai următoarele drepturi, ce pot fi exercitate, în mod individual sau cumulat, cu privire la datele cu caracter personal pe care le deținem în raport cu tine:
a) Dreptul de acces – poți solicita confirmarea faptului că datele tale cu caracter personal sunt prelucrate sau nu de către noi, iar în caz afirmativ, poți solicita accesul la acestea, precum și anumite informații despre acestea. În urma unei solicitări efectuate în acest sens, iti vom elibera și o copie asupra datelor cu caracter personal prelucrate. Solicitarea de copii suplimentare va fi tarifată în funcție de costurile efective inregistrate ,
b) Dreptul la rectificare – poți obține rectificarea datelor tale cu caracter personal inexacte, precum și completarea celor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de informații suplimentare.
c) Dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”) – in situațiile reglementate expres de lege poți obține din partea noastra ștergerea respectivelor date. Astfel, poți solicita ștergerea datelor tale cu caracter personal dacă:
- datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate;
- îți retragi consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea;
- te opui prelucrării in temeiul dreptului la opoziție;
- prelucrarea datelor tale cu caracter personal este nelegală;
- datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine.
d) Dreptul la restricționarea prelucrării– poți solicita restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal în anumite situații reglementate expres de lege, după cum urmează:
- contești exactitatea datelor, pentru perioada în care se verifică exactitatea datelor in cauză;
- prelucrarea este ilegală și te opui ștergerii datelor;
- daca ai nevoie de aceste date pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanță, iar compania noastra nu mai are nevoie de aceste date;
- te-ai opus prelucrării datelor cu caracter personal, pentru perioada în care verificăm dacă interesele noastre legitime prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților tale.
In aceste situații, cu excepția stocării, datele nu vor mai fi prelucrate.
e) Dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal – te poți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care te afli, prelucrării (inclusiv creării de profiluri) întemeiate pe interesul nostru legitim sau, după caz, pe exercitarea de către noi a unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea unei autorități publice cu care ar am fi învestiti .
Materialele de promovare transmise prin mijloacele de comunicare electronică pot conține informații succinte referitoare la posibilitatea ta de a obiecta cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pentru efectuarea de activități de tip marketing direct. În cazul în care vei obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal pentru efectuarea de activități de tip marketing direct, datele tale cu caracter personal nu vor mai fi folosite pentru aceste scopuri.
Dreptul de a obiecta la activitatea de marketing direct este disponibil în cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct se întemeiază pe (i) interesul nostru legitim, sau (ii) pe relația contractuală existentă cu noi și vizează produse similare celor deja contractate, și nu pe consimțământul transmis.
f) Dreptul la portabilitatea datelor - poți primi datele cu caracter personal furnizate, într-un format structurat, care poate fi citit automat, si poți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator. Acest drept este aplicabil numai pentru datele cu caracter personal furnizate direct de către tine către noi și numai dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este realizată prin mijloace automate și are ca temei legal fie executarea unui contract, fie consimțământul respectivei persoane,
g) Dreptul de a depune plângere – poți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor tale cu caracter personal. Plângerea se va depune la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („ANSPDCP”) – detalii la www.dataprotection.ro.
h) Dreptul de a-ți retrage consimțământul – îți poți retrage, în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământ. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă.
i) Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate utilizate în procesul de furnizare a serviciilor – în cazul în care se iau decizii automate în legătură cu datele cu caracter personal și aceste decizii te afectează în mod semnificativ poți (a) obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, (b) exprima punctul de vedere cu privire la respectiva prelucrare, (c) obține explicații cu privire la decizia luata și (d) contesta respectiva decizie.
Aceste drepturi (mai puțin dreptul de a te adresa ANSPDCP, pe care îl poți exercita în condițiile stabilite de această autoritate – în acest sens poți consulta pagina web oficială www.dataprotection.ro) pot fi exercitate, oricând, fie individual, fie cumulat prin transmiterea unei scrisori/mesaj prin următoarele modalități :
- prin poștă, la adresa: Calea Floreasca nr. 169A, Floreasca 169, Cladirea A, etajul 5, Sector 1, Bucuresti, Romania (in atenția NEPI Rockcastle);
- prin email, la adresa de email: Data.Protection@nepirockcastle.com
În plus, la nivelul Grupului s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor (”OPD”), care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal și de exercitarea drepturilor aferente protecției datelor. OPD-ul poate fi contactat prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, utilizand datele de contact mentionate mai sus.
Ce profiluri realizăm cu privire la activitatea ta?
Datele colectate in cadrul prezentei Campanii pot fi folosite pentru profilare doar in scop statistic.