Auchan Titan - REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului.
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului.
Perioada campanie : 01 aprilie 2025– 19 aprilie 2025
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania publicitara Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului (“Campania”) este organizata si desfasurata de catre IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L., cu sediul social in Calea Floreasca, nr. 169 A, Clădirea A, etajul 5, sectiunea A5.1, biroul nr. 45, Sector 1, București, Romania, număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/8102/2005, cod unic de înregistrare RO 17545630, reprezentata conventional prin Dna. Tatiana Sindile in calitate de Mandatar (denumita in continuare “Organizatorul”).
1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul”).
1.3. Regulamentul este intocmit si va fi facut public, in mod gratuit conform legislatiei aplicabile in Romania, pe website-ul oficial al Centrului Comercial AUCHAN TITAN, respectiv pe https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-titan .
De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la adresa de corespondenta din Bdul. 1 Decembrie 1918, nr. 33A, sector 3, Bucuresti, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
1.6. Scopul prezentei Campanii este acela de a atrage vizitatori in Centrul Comercial AUCHAN TITAN situat in Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 33A, Sector 3, București (denumit in continuare „Centrul Comercial Auchan Titan”) care sa achizitioneze bunuri si/sau servicii in perioada prezentei Companii, precum si fidelizarea acestora prin oferirea de premii, conform celor specificate mai jos, aceste premii urmand a fi acordate de catre Organizator.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
2.1. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament oficial care este obligatoriu pentru toti participantii, desfasurandu-se in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului Roman nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului european 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata si se desfasoara in Romania, in perioada 01 aprilie 2025 (ora 10:00:00, ora Romaniei) – 19 aprilie 2025 (ora 18:00:00, ora Romaniei) , exclusiv in incinta Centrului Comercial Auchan Titan (denumita in continuare "Perioada Campanie").
3.2. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior. Orice modificare va fi comunicata prin Act Aditional la prezentul Regulament si va intra in vigoare de la data publicarii acestuia.
3.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau de a inceta Campania inainte de implinirea Perioadei de Campanie, dar nu inainte de a anunta acest lucru in mod public si prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior.
3.5. In masura permisa de lege si fara a aduce atingere unor prevederi contrare exprese din prezentul Regulament, dupa data incheierii Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce consumatorii la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.
3.6. Prin participarea la aceasta Campanie, se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul participantului cu privire la inscrierea in concurs. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Campania este deschisa exclusiv participarii persoanelor fizice cu varsta de cel putin 18 ani, impliniti la data inceperii Campaniei, cetateni romani sau cetateni straini.
4.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
i. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) Organizatorului;
ii. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) societatilor comerciale implicate in organizarea Campaniei;
iii. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) unitatilor comerciale din Centrul Comercial Auchan Titan, prepusii asociatilor/ administratorilor Organizatorului, prepusii colaboratorilor (cu care exista relatii contractuale) Organizatorului in materie de curatenie, mentenanta si securitate;
iv. membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele i-iii de mai sus (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora);
v. persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani la data calendaristica a inceperii Campaniei;
vi. persoanele juridice*, indiferent de natura acestora (de ex. S.R.L., S.A.), persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale, întreprinderile familiale, asociațiile, fundațiile, organizațiile non-profit, precum și orice alte forme de organizare similare.
*CAMPANIA ESTE DESTINATA NUMAI PERSOANELOR FIZICE. Nu se vor oferi premii persoanei careia prezinta o dovada de achizitie (bon fiscal) emisa pe persoana juridica sau pe PFA/II/IF/ONG.
4.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.2.
4.4. Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
4.5. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea aplicarii mecanicii campaniei si imposibilitatea acordarii premiului aferent acestei Campanii, in conformitate cu Regulamentul.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1. Conditii privind inscrierea valabila in Campanie:
5.1.1. Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor din Sectiunea 4. Dreptul de Participare de mai sus;
(2) Participantul se poate inscrie exclusiv in Perioada Campaniei;
(3) Participantul poate participa la Campanie exclusiv prin modalitatea descrisa in prezentul Regulament, inclusiv cu respectarea conditiilor solicitate care sunt prevazute la Art. 5.2. Modalitati de inscriere in Campanie.
5.2. Modalitatile de inscriere in Campanie:
5.2.1. Pentru participarea valabila in Campanie si pentru a fi eligibili de a li se acorda premii, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
(i) In Perioada Campaniei, persoana interesata trebuie sa efectueze in aceeasi zi cumparaturi de minimum 300 (treisute) Lei (TVA inclus), cumulate pe maximum 3 (trei) bonuri fiscale, din incinta Centrului Comercial Auchan Titan, din cadrul urmatoarelor magazine participante la Campanie: C&A; H&M; DM; Deichmann; New Yorker; Pepco; LC Waikiki; Cineplexx ; Opti Blu; Lensa (denumite in mod individual „Magazin participant” si in mod colectiv „Magazine participante”).
(ii) In Perioada Campaniei, participantul se va prezenta la standul promotional localizat pe galeria Centrului Comercial Auchan Titan, in proximitatea Magazinului C&A, cu dovada de achizitie, respectiv cu bonul fiscal sau cu bonurile fiscale.
(iii) Participantul va prezenta promoterului/reprezentantului Organizatorului, in original, bonul sau, dupa caz, bonurile fiscale, care atesta achizitia (cumparaturile) efectuata (efectuate) conform dispozitiilor prezentului Regulament din Magazinul Participant/Magazinele Participante.
(iv) Promoterul/ reprezentantul Organizatorului va verifica bonul sau, dupa caz, bonurile fiscale. Din cuprinsul documentului de achizitie (bon fiscal) trebuie sa reiasa in mod clar: efectuarea cumparaturilor exclusiv din cadrul Magazinelor Participante, valoarea minima totala a achizitiei, plata cumparaturilor si data achizitiei, pentru verificarea respectarii conditiei privind perioada achizitiei.
(v) Daca promoterul/reprezentantul Organizatorului constata indeplinirea conditiilor prevazute de prezentul Regulament, atunci acesta va inmana participantului premiul* Campaniei constand intr-un Cozonac de Post marca Vel Pitar. Predarea premiului se va face in baza unui proces verbal. Procesul verbal va fi intocmit in doua exemplare, unul pentru Organizator si unul pentru participantul caruia i se acorda premiul.
*Premiile se acorda si se pun in posesie doar in cadrul acestei Campanii, doar in incinta Centrului Comercial Auchan Titan, conform mecanicii de mai sus.
5.3. Nu vor fi luate in considerare si, prin urmare, vor fi invalidate: bonuri fiscale care atesta achizitia in afara perioadei de desfasurare a Campaniei, deteriorate, ilizibile, sterse, alterate sau puse la dispozitie sub orice alta forma in care aspecte precum: data achizitiei, identificarea Magazinului Participant si a platii nu pot fi atestate si stabilite cu certitudine.
5.4. Nu va fi luata in considerare si, prin urmare, va fi invalidata aceea incercare de participare la Campanie prin prezentarea cu aceeasi ocazie a unor bonuri fiscale care atesta efectuarea de cumparaturi in zile diferite, chiar daca achizitia /achizitiile au fost efectuate din magazine participante si respecta valoarea minima totala de achizitie.
5.5. O dovada de achizitie (bon fiscal) poate fi utilizata de un participant o (1) singura data pentru acordarea unui premiu, cu respectarea celorlalte dispozitii ale Regulamentului. Aceeasi dovada de achizitie nu poate fi utilizata de mai multe persoane distincte pentru acordarea unui premiu.
5.6. Dupa incheierea Campaniei, Organizatorul nu mai este responsabil cu privire la eventualele incercari de inscriere in Campanie.
5.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari pentru a preveni eventuale tentative de frauda. Participantul care nu indeplineste toate conditiile prevazute prin prezentul Regulament va fi descalificat automat si nu va fi luat in considerare in vederea acordarii unui premiu.
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI SI VALOAREA ACESTORA
6.1. In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele premii:
Premiu Cantitate Gramaj/bucata Pret /bucata
Cozonac de post marca Vel Pitar 1200 500g 12,10 RON plus TVA
6.2. Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul Campaniei este de 14.520 plus TVA.
6.3. Premiile vor fi acordate in limita stocului disponibil astfel cum este precizat la art. 6.1. Odata ce stocul premiilor se epuizeaza, Organizatorul are dreptul sa inceteze Campania sau sa suplimenteze numarul de premii; decizia va fi anuntata pe website-ul https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-titan si printr-un Act Aditional la prezentul Regulament.
6.4. Decizia de beneficia de premiul Campaniei este in stricta responsabilitate a participantului castigator. Organizatorul fiind exonerat de orice raspundere ulterior punerii la dispozitie a premiului catre castigator.
6.5. Premiul nu este transmisibil si un participant validat castigator nu poate solicita Organizatorului acordarea premiului unei terte persoane.
6.6. Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii/produse/servicii, nu se poate acorda contravaloarea sa in bani si nici nu pot fi schimbati parametrii/caracteristicile premiului. In cazul refuzului vreunui participant castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului sau sa beneficieze de acesta), participantul va pierde dreptul de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului/societatilor implicate in desfasurarea/organizarea Campaniei.
6.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica (de ex. de a reduce, de a suplimenta) numarul premiilor oferite in cadrul Campaniei prin intocmirea unui act aditional la prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actului aditional ce contine aceste modificari conform Sectiunii 1.
6.8. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv dar fara a se limita la costul de consultare a Regulamentului prin intermediul mai multor canale: internet).
6.9. Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale mecanismului Campaniei sau ale procedurilor de revendicare si atribuire a premiului, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiului astfel castigat si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire judiciara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
SECTIUNEA 7. RESPONSABILITATE
7.1. Organizatorul, in nume propriu sau prin imputernicit, este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul Participant cu privire la aceasta decizie.
7.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
7.3. Organizatorul in nume propriu sau, dupa caz, prin imputernicit, nu isi asuma responsabilitatea pentru:
✓ Pierderea bonurilor fiscale de catre Participant;
✓ Bonurile fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
✓ Participarile solicitate in afara Perioadei Campaniei mentionata mai sus;
✓ Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau a continutului acestora;
✓ Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor;
✓ Imposibilitatea Participantilor de a intra in posesia premiului din motive neimputabile Organizatorului;
✓ Cazurile in care Participantul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament;
✓ Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorate aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
✓ Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei bunuri din magazine care au nu calitatea de magazine participante.
7.4. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care ar putea rezulta din participarea la Campanie, cu exceptia cazului in care acestea sunt imputabile Organizatorului si se constituie in acte de neglijenta grava sau acte intentionate.
7.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda al acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului. Daca sunt identificate persoane care au fraudat Campania, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea de catre organele competente si/sau in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE
8.1. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare a regulamentului prin intermediul mai multor canale, cum ar fi internet).
8.2. In caz de incidenta, Organizatorul are obligatia sa calculeze, declare si vireze impozitul pentru premiul acordat castigatorului in conformitate cu prevederile art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codului Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA 9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Informatiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt prevazute in Anexa 1 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 10. FORTA MAJORA
10.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a isi indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
10.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
10.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:
a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile;
b) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
c) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia astfel incat Campania sa nu mai poata avea loc.
d) Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
11. LITIGII
11.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente material, de la sediul Organizatorului.
11.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite prin e-mail la adresa de e-mail dragos.marinescu@nepirockcastle.com sau prin posta la adresa din Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 33A, Sector 3, București, pana cel tarziu la data de 30.04.2025. După aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio contestatie.
Organizator
ANEXA 1
INFORMATII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Regulamentului 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („RGPD”), aplicabil începând cu 25 mai 2018.
Datele personale ale participantilor sunt prelucrate de Organizatorul IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L. in calitate de operator de date, in conditiile si pentru scopurile prezentate in cele ce urmeaza:
I. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei vor fi prelucrate urmatoarele categorii de date cu caracter personal: nume si prenume persoana vizata (de ex. in scopul completarii procesului-verbal de punere la dispozitie premiu), numar de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliul/resedinta, date continute de bonul fiscal utilizat pentru participarea la Campanie (in masura in care acest document contine date cu caracter personal sau daca in asociere cu alte date colectate in cadrul Campaniei poate conduce la identificarea persoanei), premiul castigat, semnatura (de ex. in scopul completarii procesului-verbal de punere la dispozitie premiu).
Scopurile prelucrarii sunt: in vederea organizarii si desfasurarii Campaniei; inscrierii participantilor in Campanie; validarea participantilor si punerea la dispozitie a premiilor Campaniei; si pentru a raspunde oricarei intrebari, plangeri sau recomandari pe care le trimiteti dvs.
Durata de stocare si prelucrare a datelor personale: datele vor fi stocate timp maxim un an de la incetarea Campaniei.
Pentru a putea participa si pentru a putea fi inscrisa in Campanie si astfel pentru a putea fi eligibila de a primi premiul oferit in cadrul Campaniei, persoana vizata trebuie sa fie de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal. Datele sunt furnizate in mod direct de participanti. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea inscrierii la campania promotionala si/sau de intrare in posesia premiului.
II. Temeiul juridic al prelucrarii datelor cu caracter personal este reprezentat de:
i. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului participantilor la Campanie de a se inscrie si de a participa la prezenta Campanie cu respectarea si acceptarea prevederilor Regulamentului oficial si de a li se oferi, daca va fi cazul, premiul Campaniei;
ii. Datele Participantului castigator sunt prelucrate si in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului (cum ar fi cele in materie de arhivare). Publicarea datelor participantului castigator se poate realiza in temeiul obligatiei legale care incumba Organizatorului potrivit legislatiei in domeniul comercializarii produselor si serviciilor de piata;
iii. Datele Participantilor pot fi prelucrate de Organizator si in contextul solutionarii cererilor privind exercitarea drepturilor persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in temeiul obligatiei legale ce ii revine potrivit legislatiei specifice.
iv. Organizatorul poate prelucra date si in scopul solutionarii altor plangeri sau cereri decat cele mentionate mai sus la pct. (iii), formulate de persoanele care se considera vatamate, in temeiul interesului legitim al acestuia.
v. De asemenea, Organizatorul poate prelucra datele cu caracter personal pentru apararea drepturilor sale, punerea in aplicare a prevederilor Regulamentului, pentru apararea in instanta si/sau initierea altor proceduri judiciare sau administrative, inclusiv pentru investigarea eventualelor incalcari, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora, in temeiul interesului legitim al Organizatorului
vi. Organizatorul prelucreaza date si in baza interesului legitim de a organiza in bune-conditii Campania.
III. Destinatarii datelor prelucrate:
a) Furnizori de servicii IT (e.g., mentenanță și dezvoltare software, mentenanță și dezvoltare site);
b) Dupa caz, Furnizori de servicii de cercetare de piață, furnizori de servicii prin care se transmit comunicările de marketing, furnizori de servicii de monitorizare a traficului si comportamentului utilizatorilor instrumentelor online, furnizori de servicii de personalizare a diferitelor tipuri de marketing, furnizorilor de servicii de marketing prin intermediul resurselor social media, furnizorilor de servicii de realizare a conținutului formelor de marketing;
c) Organe judiciare, instituții publice, sau autorități publice centrale și locale, în urma unei solicitări exprese justificate sau a unei obligații legale;
d) Administratorul Proprietății IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L.;
e) Societati din Grupul NEPI Rockcastle (detalii pe https://nepirockcastle.com/wp-content/uploads/2021/03/NEPI-Rockcastle-plc-website-Privacy-Policy-2021.pdf );
f) CEETRUS Romania S.R.L.
g) Men in Black Advertising S.R.L., agentie de publicitate implicata in organizarea de campanii promotionale pentru Organizator.
Datele colectate nu sunt transferate catre organizatii non UE sau catre state terte.
Datele participantilor nu sunt folosite pentru a lua decizii automate despre ei in conformitate cu art. 22 RGPD.
IV. Participantii la campania promotionala au anumite drepturi in legatura cu prelucrarea datelor personale:
(a) Acolo unde prelucrarea este bazata pe consimtamantul participantului, aveti dreptul de a va retrage consimtamantul la orice moment, fara a afecta legalitatea prelucrarii anterioare.
(b) Dreptul de acces: puteti cere informatii despre datele personale pe care le detinem despre dvs., inclusiv informatii despre categoriile de date cu caracter personal pe care le avem in posesia sau controlul nostru, scopul in care sunt prelucrate, sursa in cazul in care nu le-am obtinut direct, categorii de destinatari daca este cazul. Puteti obtine de la noi o copie gratuita a datelor personale pe care le detinem despre dumneavoastra. Daca solicitati mai multe copii ale datelor dumneavoastra personale, va putem percepe o taxa rezonabila bazata pe costurile administrative. Aveti dreptul la informare privind masurile noastre de protectie pentru transferul datelor dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE daca ne solicitati sa confirmam daca prelucram sau nu datele dumneavoastra personale, iar noi transferam datele dumneavoastra personale intr-o tara din afara UE si ZEE;
(c) Dreptul la rectificare: Puteti obtine rectificarea datelor personale referitoare la dvs, prin cerere adresata la datele de contact mentionate mai jos;
(d) Dreptul la restrictionare: Puteti obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale, in cazul in care:
• contestati corectitudinea datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
• prelucrarea este nelegala daca solicitati restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor dumneavoastra personale,
• nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale, dar dumneavoastra le solicitati pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
• aveti obiectii legate de prelucrare in timp ce noi verificam daca motivele noastre intemeiate prevaleaza.
(e) Dreptul la portabilitate: Incepand cu data de 25 mai 2018 aveti dreptul de a primi datele dumneavoastra personale pe care ni le-ati furnizat, iar in cazul in care este fezabil din punct de vedere tehnic, sa solicitati ca noi sa transmitem datele dumneavoastra personale (pe care ni le-ati furnizat) unei alte organizatii.
Aceste doua drepturi sunt drepturi pe care le aveti daca, in mod cumulativ:
• Va prelucram datele personale cu mijloace automate;
• Ne bazam, in prelucrarea datelor dumneavoastra personale, pe consimtamantul dumneavoastra sau prelucrarea de catre noi a datelor dumneavoastra personale este necesara pentru incheierea sau executarea unui contract la care sunteti parte;
• Datele dumneavoastra personale ne sunt furnizate de dumneavoastra, si transmiterea datelor dumneavoastra personale nu are un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane.
Aveti dreptul sa primiti datele dumneavoastra personale intr-un format structurat, folosit in mod curent si care poate fi citit automat.
Dreptul dumneavoastra de a primi datele dumneavoastra personale nu trebuie sa aiba un efect negativ asupra drepturilor si libertatilor altor persoane. Acest lucru s-ar putea intampla daca o transmitere a datelor dumneavoastra personale unei alte organizatii implica, de asemenea, transmiterea datelor personale altor persoane (care nu isi dau consimtamantul pentru acest transfer).
Dreptul ca datele dumneavoastra personale sa fie transmise de catre noi unei alte organizatii este un drept pe care il aveti daca aceasta transmitere este fezabila din punct de vedere tehnic.
(f) Dreptul la stergere: Aveti dreptul sa solicitati sa stergem datele personale pe care le prelucram despre dumneavoastra. Trebuie sa ne conformam acestei cereri daca prelucram datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care datele sunt necesare:
• pentru exercitarea dreptului la libertatea de expresie si informare;
• pentru a ne conforma unei obligatii legale pe care o avem;
• in scopuri de arhivare in interes public, stiintific sau pentru studii istorice sau in scopuri statistice; sau
• pentru a determina, exercita sau apara pretentii legale.
(g) Dreptul la obiectie: Puteti obiecta – in orice moment la prelucrarea datelor dumneavoastra personale din motive legate de situatia dumneavoastra particulara, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra ci pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terte parti. In acest caz nu vom mai prelucra datele dumneavoastra personale, cu exceptia cazului in care (i) putem dovedi motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dumneavoastra sau (ii) sau in cazul in care scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Daca obiectati la prelucrare, va rugam sa specificati daca doriti, de asemenea, ca datele dumneavoastra personale sa fie sterse, in caz contrar noi doar le vom restrictiona.
Puteti obiecta intotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastra personale in scop de marketing direct intemeiat pe interesul nostru legitim, oricare ar fi motivul dumneavoastra. Daca marketingul s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra, va puteti retrage consimtamantul.
(h) Dreptul de a depune o plangere: In cazul in care considerati ca a avut loc a incalcare a reglementarilor aplicabile protectiei datelor personale sau nu sunteti multumit(a) de raspunsul primit, puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal:
Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 Email: anspdcp@dataprotection.ro
Va rugam sa retineti:
• Perioada de timp: Termenul de solutionare este de 30 de zile si poate fi prelungit din cauza unor motive specifice legate de dreptul legal specific sau de complexitatea cererii dumneavoastra. In orice caz, daca aceasta perioada este prelungita, va vom informa in privinta termenului de prelungire si a motivelor care au dus la aceasta prelungire.
• Imposibilitatea identificarii: In anumite cazuri, s-ar putea sa nu va putem identifica datele personale din cauza elementelor de identificare pe care ni le furnizati in cerere. In astfel de cazuri, daca nu va putem identifica drept persoana vizata, nu putem da curs cererii dumneavoastra in conformitate cu aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ne oferiti informatii suplimentare care sa ne permita sa va identificam. Va vom informa si va vom da posibilitatea de a ne oferi astfel de detalii suplimentare.
Mai multe informatii cu privire la modalitatea in care prelucram datele tale cu caracter personal poti gasi in Notele de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibile aici: https://nepirockcastle.com/wp-content/uploads/2021/03/NEPI-Rockcastle-plc-website-Privacy-Policy-2021.pdf
Pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal , persoanele interesate pot trimite o cerere prin posta la adresa din Calea Floreasca, nr 169 A, Clădirea A, etajul 5, sectiunea A5.1, biroul nr. 45, Sector 1, București, Romania sau un email la adresa de email: Data.Protection@nepirockcastle.com .
ACT ADITIONAL NR. 1
LA
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului.
Perioada campanie : 01 aprilie 2025– 19 aprilie 2025
IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L., cu sediul social in Calea Floreasca, nr. 169A, Clădirea A, etajul 5, sectiunea A5.1, biroul nr. 45, Sector 1, București, Romania, număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/8102/2005, cod unic de înregistrare RO 17545630, reprezentata conventional prin Dna. Tatiana Sindile in calitate de Mandatar (“Organizatorul”), organizeaza campania promotionala Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului. (denumita in continuare „Campania”).
Avand in vedere urmatoarele aspecte:
- Dispozitiile SECTIUNII 1- ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI, in special art. 1.3-1.4., cuprinse in cadrul Regulamentului Oficial al Campaniei Aici nu ai nevoie de “bafta” la cumparaturi. Pastreaz-o pentru ciocnitul oului.” (denumit in continuare „Regulamentul”);
- Decizia Organizatorului de a modifica Regulamentul conform celor cuprinse in prezentul Act Aditional nr. 1.
Prezentul Act Aditional nr. 1 are scopul de a informa participantii cu privire la urmatoarele modificari intervenite cu privire la desfasurarea Campaniei, respectiv:
Art.I. Se modifica prevederile SECTIUNII 5 din Regulament denumita MECANISMUL CAMPANIEI, art. 5.2. Modalitatile de inscriere in Campanie, pct. 5.2.1. lit. i, care va avea urmatorul continut:
“ 5.2.1. Pentru participarea valabila in Campanie si pentru a fi eligibili de a li se acorda premii, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
(i) In Perioada Campaniei, persoana interesata trebuie sa efectueze in aceeasi zi cumparaturi de minimum 150 Lei (o suta cincizeci Lei) (TVA inclus), cumulate pe maximum 2 (doua) bonuri fiscale, din incinta Iris Titan Shopping Center, din cadrul urmatoarelor magazine participante la Campanie: C&A; H&M; DM; Deichmann; New Yorker; Pepco; LC Waikiki; Cineplexx ; Opti Blu; Lensa; Profi Hair Shop (denumite in mod individual „Magazin participant” si in mod colectiv „Magazine participante”).”
Prezentul Act Aditional a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata si face parte integranta din Regulamentul Oficial al Campaniei respectand intrutotul prevederile acestuia.
Toate celelalte prevederi cuprinse in Regulamentul Campaniei raman neschimbate, dar vor fi interpretate tinand cont de modificarile aduse prin prezentul Act Aditional.
Modificarile prevazute de prezentul Act Aditional vor fi facute publice conform dispozitiilor legale si ale Regulamentului de Campanie.
ORGANIZATOR
IRIS TITAN SHOPPING CENTER S.R.L.
Reprezentat prin
__________________________________________________